kdo jsme

Jsme tři kámoši, kteří mají jasnou vizi: Každý jsme jiný, každý jsme osobitý, každý jsme esthetic svým unikátním způsobem.

 

Esthetic jsem měl v hlavě už od střední. Lidi na mě občas divně koukali, co si to pořád čmárám do sešitu, ale to pootočené éčko mi prostě nedalo spát. Přišlo mi totiž, že móda v Česku za moc nestojí. Všude kolem stejný trika, kalhoty, mikiny. A to jediný, čím se lišily, bylo našitý logo. Přitom je ve světě (ale i doma) tolik inspirace! Poslední kapka byla, když jsem potřeboval sehnat bílý triko, ale nemohl jsem najít žádný, který by splňovalo moje požadavky. Prostě nebylo. Tak jsem si řekl, že si udělám vlastní. Jenom u trika ale nakonec nezůstalo… Výsledek vidíte tady na webu. Začali jsme dělat originální střihy, tematické kolekce a dokonce máme i naši vlastní černou barvu (Sidian). Spolu s celým týmem (všechno naše oblečení vzniká v Česku) doufáme, že z toho budete hodně někde :)  

Michal

founder & fashion designer

 

S Michalem se známe prakticky od mala a celé dětství jsme byli sousedé, takže jsme na sebe měli velký vliv. O Vánocích roku 2020 se mi jen tak mezi řečí zmínil, že teď pracuje v oděvním průmyslu a rád by rozjel vlastní značku. I když nejsem z oboru, okamžitě mě to zaujalo. Když se váš celoživotní kamarád rozhodne splnit si svůj sen, tak prostě nechcete stát stranou. Nabídl jsem mu, že pokud se do toho skutečně pustí, pomůžu mu jeho projekt přivést k životu. Asi čtyři měsíce na to mi zvoní telefon. Volá Michal, že by mi chtěl představit svůj nový brand esthetic. Přišel s jasnou vizí, na které jsme se okamžitě shodli. Pak už zbývalo jenom stanovit si nějaké ty cílé, rozdat úkoly… a nebylo cesty zpět.

Roman

business & strategy boss

    

Vlastní značku jsem chtěl mít odmalička, jenom jsem si místo módy představoval auta. Jenže jak už to bývá, dospěl jsem a zjistil, že založit automobilku není úplná legrace :-) Naštěstí jsem měl druhý velký sen, a to bylo dělat hudbu. A právě skrze tu jsem se nakonec dostal i k módě. Možná si toho běžně nevšímáte, ale muzikanti a fanoušci se často dost zajímavé oblíkají. Zezačátku jsem byl skeptik. Když jsem viděl nějakou trendy módu, třeba takový návrat do osmdesátek, napadlo mě, že něco takového na sebe nikdy nedám. No a dneska v tom běžně chodím. Člověk se prostě mění. Nakonec jsem došel k tomu, že bych to chtěl posunout ještě dál. Třeba i co se kvality a dalších aspektů týče. Nejpříjemnější pocit mám prostě ve vlastní značce. A je to tak asi správně.

Honza 

visual & social media director

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zpět do obchodu